El nostre avui

Als inicis del nou segle, vivim una nova Reforma Educativa (L.O.G.S.E ) amb l’implantació de l’Etapa d’ESO, dels 12 als als 16 anys i amb una proposta de reflexió acurada i profunda de la tasca educativa. El repte de formar persones ens fa reflexionar sobre els valors de la nostra societat i de la nostra escola. Cal retrobar , en la serenor, l’essencial, l’important el necessari. La tasca de l’educador és acompanyar a l’alumne en el seu procés “d’aprendre a aprendre” i “d’aprendre a ser”.

Avui som una nombrosa Comunitat Educativa amb : 700 alumnes, més de 50 mestres, personal no docent i serveis, una AMPA, un Consell Escolar, i tants i tants col·laboradors que sempre estan disposats a ajudar en tot i per a tot.

Un teixit viu i ample, que fa possible ser continuadors de la tasca iniciada fa més de 75 anys a la nostra escola i plantar les llavors de futur, seguint les petjades d’ Anna Maria Janer.