XX Certamen de lectura en veu alta: Semifinals

Benvolgudes famílies,

El passat 6 de març les nostres representants van fer un paper excepcional en la semifinal territorial del Certamen de Lectura en Veu Alta de Catalunya.

Vam anar al Conservatori de música de Barcelona, a on va tenir lloc la semifinal entre les escoles de Santa Coloma i Badalona. L’Àlex, a la categoria de grumets vermells, i la Cloe, a la de grumets verds, van llegir diferents fragments dels seus llibres i van despertar els aplaudiments de tot l’auditori. (podeu veure més fotos aquí)

Aquest any no hem pogut passar a la següent fase però cal destacar el gran paper que van fer. Van representar amb excel·lència l’escola. De fet, el jurat ho va tenir molt difícil perquè tots i totes les participants s’ho mereixien! A més a més, van rebre un diploma per al reconeixement de la seva qualitat lectora i un obsequi molt especial: un llibre! Tot per a què continuïn vivint aventures apassionants gràcies a la lectura.

Per últim, agraïm el seu esforç i dedicació, també a les companyes suplents (Paula M. i Aitana) que estaven preparades per a representar l’escola amb la mateixa qualitat i, a més, van acompanyar-nos en aquest dia tan especial.

…I fins l’any vinent, més lectura! Us hi apunteu?