TORNEIG CLOENDA ESCACS

Aprofitant que estem fent el taller d’escacs durant aquest trimestre, el divendres els nens i nens de 3r van anar al complex exportiu Prat de la Riba a gaudir d’una jornada d’escacs amb altres escoles.

Va ser un dia emocionant i amb molts nervis per jugar a aquest esport amb altres companys i companyes.

La jornada va ser molt interessant, divertida i s’ho van passar d’allò més bé! Tenen moltes ganes de seguir aprenent i jugant a escacs i, això, és fantàstic.

En aquest enllaç que teniu a continuació hi ha fotografies que vam fer de la sortida.

Trobada escacs

Gramactiva’t – Sortida a Can Zam Grans

Hola famílies! L’altre dia, juntament amb els alumnes de 5è, vam fer una sortida a les pistes d’atletisme per gaudir una jornada plena d’esports, “Gramativa’t!”.

Vam jugar a l’atrapa la bandera, al tres en ratlla, vam aprendre a fer una RCP, al pitxi, vam fer curses de relleu… Ens ho vam passar d’allò més bé!

Després, vam dinar a l’aire lliure, al parc de Can Zam!

Us deixem un recull d‘imatges!

Alumnes de 6è.

Sortida de segon al Ecometròpolis!

El dimecres 3 d’abril els nens i nenes de segon van anar al Ecometròpolis al recinte de Torribera a fer una activitat de toca – toca d’animals. Els va agradar molt poder conèixer les seves característiques i poder veure’ls i tocar-los de prop. Alguns dels animals que van poder observar eren poc comuns per ells i elles i van estar molt emocionats i sorpresos. Els animals que vam poder veure van ser: la cobaya, la tórtola turca, el guekko, el llangardaix platejat de Sudan i una de les més impressionants la serp piton. Va ser una activitat molt motivadora pels infants i una sort poder realitzar activitats tan interessants com aquestes a la nostra ciutat.

Aquí us deixem les fotos perquè les pugueu veure!  Esperem que us agradin!

Sortida Keith Haring 2n

Bon dia famílies,

Per acabar el nostre projecte de l’artista, el dimecres vam anar al centre de Barcelona  a veure un dels murals que Keith Haring va pintar. Després vam fer una passejada  escoltant algunes motles curiositats i llegendes d’aquesta ciutat. Per acabar vam dinar i jugar una estona al Parc de la Ciutadella.

Aquí us deixem un recull de FOTOS.

Bringing women to light! 💜

During the last month, 6th graders have been working on bringing important women around the world in history and STEM, for that, they created some biographies and now, they’ve named the main spots in the school with them.

That’s why now, since the celebration of the International Women’s Day, when you go to the school hall you’ll be in Frida Kahlo Square or, when you visit the playground, you’ll find the Sara Mardini Square.… Llegeix més»