CARNESTOLTES

El divendres va venir a l’escola la REINA CARNESTOLTES, i ens ha deixat aquestes ordres.

PREGÓ CARNAVAL 2020

I…Recordeu, que de NEGRE tots vindreu, i en SUPERVEGETALS us convertireu:
P3 – Pastanaga

P4 – Bròquil
P5 – Carxofa
1r – Pebrot
2n – Albergínia
3r –  Blat de moro
4t – Coliflor
5è – Remolatxa
6è – Carbassa

PINTEM AMB PINTURA ECOLÒGICA!

El passat divendres 7 de febrer els grups de primer vam anar a l’Ecometròpoli a realitzar un taller sobre pintura ecològica. A partir d’un conte ens van explicar que és ser ecològic i quines coses podem fer per a cuidar la natura. A més, vam… Llegeix més»

TALLER DE MALABARS A P5

Els alumnes de P5 han participat en un taller de circ a l’escola. Van poder practicar malabars,  una de les disciplines de l’art circense, amb aros, pilotes i plats xinesos.

Us convidem a visionar aquest   vídeo per veure els malabarismes dels nens i nenes.Esperem que gaudiu de l’espectacle tant com ho van fer els infants

DIADA PER LA PAU

Amb motiu de la diada per la Pau i la No-violència que vam celebrar el passat dia 30 de gener, us fem arribar unes fotos del resultat d’una suma d’activitats que vam dur a terme per tal de fer un crit de PAU al món… Llegeix més»

EXCURSIÓ AL ZOO

Els nens i nenes de primer hem visitat el zoo per anar veure els protagonistes del nostre projecte, els animals salvatges. La Isabel, treballadora del Zoo, en arribar ens ha explicat moltes curiositats sobre els animals vertebrats i ens ha acomapanyat una estona a visitar… Llegeix més»

TOCA,TOCA!!!

Bon any famílies,
Hem començat el nou trimestre amb les últimes activitats del projecte. El passat dijous, ens va visitar el Diego acompanyat d’ amfibis i rèptils. Vam aprendre moltes coses d’ ells i els vam poder tocar i agafar. Ens ho vam passar genial! Mireu,… Llegeix més»

Aula d’acollida

Bon dia famílies!

Aquest curs continuem amb l’aula d’acollida i us presentem un tastet de la nostra feina…Una recepta de cuina de xocolata amb nous i magrana.