BONES FESTES!!!!

Estimades famílies, malgrat les circumstàncies, l’esforç de cadascú de vosaltres ha donat

els seus fruits.

Aquest any, a través d’un vídeo, hem volgut apropar-vos a l’escola per a que la pugueu veure des de dins.

Podeu veure el vídeo des de els següents enllaços:

EDUCACIÓ INFANTIL

CICLE INICIAL

CICLE MITJÀ

CICLE SUPERIOR

L’escola sempre oberta per a vosaltres!

Entre tots/es heu fet que valgués la pena!

L’Equip de Riera Alta us desitgem…

BONES FESTES!

PROTAGONISTES!

Famílies!
Com ja sabeu, cada setmana tenim l’activitat del protagonista i fins ara, totes han estat fantàstiques! Preparats per veure les fotos? Aquí les teniu:
PROTAGONISTES
Esperem amb moltíssimes ganes els següents protagonistes!
Les mestres de primer.

SORTIDA A LA MUNTANYA 1r

Bon dia famílies,
Els grups de primer vam anar a la muntanya fa unes setmanes i ens ho vam passar molt bé. Vam passejar tranquil·lament pel Parc Forestal La Bastida gaudint de la naturalesa i diversos parcs infantils.
Voleu veure com vam gaudir de la sortida? Aquí… Llegeix més»

POEMES D’HIVERN

Hem arribat a la fi del primer trimestre, però no volem acomiadar-nos sense fer-vos un regal molt especial. No ho hem pogut gaudir tots junts, però tampoc voliem perdre la tradició d’aquest moment tan especial on els nens i nenes us reciten un poema. Aquí us deixem el recull dels videos de tots els grups de l’escola. Esperem que els gaudiu tant com nosaltres preparant-los. Ens retrobem el dia 11 de gener.

BONES FESTES!

P3 POEMA DE L’HIVERN

P4 POEMA DE L’HIVERN

P5 EL MEU LLIT

1r EL REGAL

2n ÉS TEMPS

3r EL TIÓ

4t COM SI FÓSSIU NENS

5è CARTA DE DESITJOS

6è ESTRENEM

ARRIBA EL TIÓ!

Hola families!

Ja tenim aquí el Tió!
Ha baixat de la muntanya per quedar-se amb nosaltres uns dies i… MENJAR MOLT!
El tenim acomodat amb la seva barretina i manteta al costat de la llar de foc!
Podeu veure el recull de fotos de la trobada del Tió… Llegeix més»

Hello! This is Archie

Benvolgudes famílies,
us volem presentar a la nostra mascota d’anglès, l’Archie. Cada dia quan comencem la sessió d’anglès, busquem plegats a la nostra jirafa de parla anglesa. Tots i totes cridem: Archie, where are you? Sempre hi ha algú que la troba! Just en aquell moment,… Llegeix més»