Història

HISTÒRIA DE L’ESCOLA

Les diferents ubicacions de l’escola (Serra de Marina i Mercè Rodoreda) així com el seguiment d’obres va crear  una incertesa al llarg de 4 cursos escolars.L’escola Riera Alta comença el curs 2009-10, amb un Claustre de 4 mestres i 39 famílies. Tot i no tenir un edifici propi i haver de compartir un espai amb altres escoles, vam posar en marxa un projecte ple d’il·lusió, d’emoció, de compromís i de gran esforç per part de mestres i famílies.

El curs 2010-11, acabat l’edifici d’EI, és quan l’escola comença a convertir-se en l’escola del barri.

El curs 2013 ja teníem tota l’escola acabada i en marxa.

Situació actual

Pel que fa a instal·lacions, actualment l’escola consta d’un edifici d’EI amb 6 aules, sala de psicomotricitat, aula de petit grup, 2 banys, sala Rack i magatzem. Un edifici d’EP amb gimnàs, menjador, cuina, sala de mestres, despatx de consergeria, d’Ampa i d’Equip directiu, biblioteca, 3 banys, 4 aules de petit grup , 1 aula de música, 1 aula d’anglès i 13 aules grans.

L’ escola és de doble línia i el curs 2017-18 sortirà la primera promoció de 6è cap a l’ ESO.

Al ser una escola de nova creació ha implicat la incorporació cada curs escolar de nous alumnes, noves famílies i nous mestres.

Ara ja tenim un projecte a partir de la nostra manera de veure i entendre l’educació.