II Certamen de lectura en veu alta

El passat 21 de novembre vam celebrar els quarts de final de la segona edició del Certamen de lectura en veu alta de l’escola per seleccionar els representants de les categories de Grumets vermells (3r i 4t de primària) i Grumets verds (5è i 6è de primària).

Va ser una jornada molt especial plena de lectura i emoció. Es van presentar molts més alumnes que en la primera edició, gairebé 60!

Tots i totes les alumnes que van decidir fer una passa endavant i demostrar les seves habilitats lectores van fer unes actuacions estel·lars, tant, que el jurat, es quedava amb ganes de continuar escoltant i gairebé sense paraules. Ho van fer excepcionalment bé, amb una fluïdesa, interpretació i ritme propis d’experts!

A totes i a tots, només podem felicitar-vos i encoratjar-vos a continuar gaudint de la lectura i les seves aventures!

Finalment, i després de moltes deliberacions els representants de l’escola en la semifinal territorial del març seran:

Grumets vermells: Alex Saavedra (titular) i Paula Muñoz (suplent)     Grumets verds: Cloe Torres (titular) i Aitana Barrero (suplent)

.

Enhorabona i esperem que gaudiu de la lectura del llibre del certamen!

Que continuï l’aventura lectora!