Certamen de lectura en veu alta: Semifinals

El passat 22 de març les nostres representants van fer un paper excepcional en la final territorial del Certamen de Lectura en Veu Alta de Catalunya.

Vam anar a la Casa del Mar de Barcelona, a on va tenir lloc la semifinal entre les escoles de Santa Coloma i Sant Adrià. La Dafne, la Inés i la Harman van llegir diferents fragments dels seus llibres i van despertar els aplaudiments de tot l’auditori. El jurat ho va tenir molt difícil perquè tots i totes les participants s’ho mereixien molt!

Aquest any no hem pogut passar a la següent fase però les felicitem molt. A més a més, van rebre un diploma per al reconeixement de la seva qualitat lectora i un obsequi molt especial: un llibre! Per a què continuïn vivint aventures apassionants gràcies a la lectura.

Per últim, agraïm el seu esforç i dedicació, juntament amb els companys i companyes suplents (Max, Cloe i Mehak) que estaven preparades per a representar l’escola amb la mateixa qualitat.

…L’any vinent, més i més lectura!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *