Activitats Religió 1r trimestre

Benvolgudes famílies i alumnes,

Aquí us deixo una mostra de fotografies de les activitats que hem fet durant aquest 1r trimesrtre a Religió.

Malgrat ser un any ben diferent, hem pogut fer activitats adaptades a les circumstàncies i la veritat és que us heu esforçat molt i han quedat precioses!

Espero que gaudiu d’aquest magnífic repertori.

Activitat La Felicitat: Puzzle sobre la felicitat.

L’alumnat de 3r, 4t, 5è i 6è van treballar la felicitat a través de la qüestió: Com puc ser feliç?

Activitat Tots Sants-Dia dels Difunts:

La petjada del record.

L’alumnat de 1r i 2n van pintar una manualitat d’un cor, tot recordant els difunts i l’amor. L’alumnat de 3r, 4t, 5è i 6è van treballar el dol, tot recordant els nostres difunts i éssers estimats.

Activitat Advent-Nadal:

L’alumnat de 6è va realitzar un calendari d’Advent. L’alumnat de 1r i 2n va realitzar uns petits arbres de Nadal individuals que tots junts formen un súper arbre. L’alumnat de 3r, 4t i 5è van crear el pessebre amb plastilina com cada any també per a mostra del concurs de pessebres.

Espero que acabeu de passar unes bones festes i us desitjo un any nou 2021 que sigui millor que l’anterior i en el qual els vostres desitjos es facin realitat. Un any esperem ple de salut, amor i felicitat.

Salutacions,

Raquel, la mestra de Religió.