Nadal a 5è

Aquest és el primer any que no hem pogut celebrar un concert de Nadal com hem anat fent els darrers anys. Tot i això, els i les alumnes de 5è han preparat dues actuacions.

En primer lloc gaudireu d’una cançó recitada de Jaume Sisa, Qualsevol nit pot sortir el sol.

En el segon vídeo gaudireu d’una actuació musical: Un año más de Mecano (Versió del musical Hoy no me puedo levantar). Aquesta cançó m’acompanya des de fa molts anys i continua emocionant als nens i nenes que la canten/ballen i als adults que l’escolten. Aquest curs, per primera vegada, l’alumnat de 5è la balla sencera en una versió que no s’havia fet encara.

Aquí trobareu l’enllaç a les actuacions:

Enllaç Poema 5è Qualsevol nit pot sortir el sol

Enllaç Un año más 5è

Desitgem que us agradin! Bones festes!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *