Cicle Inicial ->> eNiGMeS CoNFiNaTS <<- #joemquedoacasa

ENIGMES CONFINATS

Bon dia!

Us volem convidar a participar al concurs dels ENIGMES CONFINATS!

Com funcionarà?

• A partir d’avui, dilluns, dimecres i divendres a les 9 del matí, us penjarem un enigma a la web de l’escola que haureu de resoldre!
  • Un cop pengem l’enigma del dia espavileu a respondre, a les 10 primeres persones que responeu correctament us donarem 1 punt i l’anirem sumant a un rànquing global de cicle inicial!
  • Generalment la resposta l’haureu de posar en un comentari al mateix enigma que pengem a la web, en algun cas ens haureu de respondre mitjançant un vídeo per correu (però en aquest cas ja us ho notificarem).
  • De dilluns a divendres de 15h a 17h comprovarem els vostres comentaris (ja que els hem d’habilitar per tal de que es puguin veure) i actualitzarem el rànquing de puntuació.
  • Els enigmes que us proposarem estan pensats pels vostres fills/es així doncs en la mesura del possible cal que ho facin sols/es! On sí que necessitaran la vostra ajuda serà per contestar a la pàgina web (o en el mail en casos puntuals que ja us especificarem).

Quan acabarà?

• El concurs tindrà la mateixa durada que el nostre confinament.
  • Quan s’acabi el confinament i tornem a l’escola els/les tres primers/es rebran un premi molt guai!

Animeu-vos a entrar a la web i participar!!

Molta sort!!!

Aquest és el primer enigma!