La castanyada a l’escola!

Bona tarda, famílies!

El passat dimarts vam celebrar la festa de la Castanyada a l’escola. Vam començar el dia amb la “Festa dels números”. L’alumnat d’I3 va fer caragols amb xocolata amb els/les companys/es de 3r. Els i les alumnes d’I4 juntament amb l’alumnat de 4t van fer broquetes de fruita. Els nens i les nenes d’I5 van fer petonets de xocolata amb l’alumnat de 5è. I finalment, els i les alumnes de 1r i 2n es van barrejar amb els més grans de l’escola per l’elaboració d’uns panellets.

Gràcies a la col·laboració de tot l’alumnat de l’escola, a la tarda, vam poder gaudir d’un gran berenar tots plegats.

S’ho han passat genial!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *