FELIÇ ESTIU !

Ja tenim l’estiu aquí i l’escola ja s’ha acabat. També s’ha acabat una etapa, la d’Infantil, i aviat en començarà una de nova, la de Primària, que de ben segur us portarà noves experiències, projectes i il.lusions !

Aquest és l’últim article d’I5 i hi trobareu unes quantes fotos del que hem fet aquestes últimes setmanes i les fotos dels tallers d’estiu de l’últim dia. Com ja sabeu, tenim un problema a nivell mundial amb l’aigua i hem de tenir cura de no malgastar-la i fer-ne un bon ús, és per això que aquest curs no s’han fet els tradicionals jocs d’aigua, i en el seu lloc hem fet propostes tan o més interessants com: gimcana, bombolles de sabó, experimentació amb la sorra, jocs de cucanya, joc simbòlic amb les nines i ninus, minimons de la platja, circuit de psicomotricitat i dibuix i pintura amb glaçons de colors.

Ara sí, no ens agraden els acomiadaments però toca fer-ho i us diem un ” Fins sempre i gràcies per aquests 3 cursos meravellosos ! “

Fina , Marta i tot l’equip d’Educació Infantil de l’escola