Un bonic acte per despertar nous somriures.

El projecte “Tots iguals i tots diferents”, ha estat un calidoscopi d’activitats per a l’aprenentatge. Contes, jocs, construcció de joguines, diversitat de cultures, de famílies, de menjars… Fins i tot hem comprovat com en som de diferents només mirant el to de pell!  En un parell d’articles per al nostre bloc on expliquem què hem fet: Jocs del món, Entrevistem a les famílies.   L’última activitat l’hem finalitzat ja a les acaballes del mes de juny.

Durant les darreres setmanes, els i les alumnes de 1r han estat treballant les joguines a l’àrea de llengua i literatura castellana. Amb l’objectiu de fer una donació a una ONG, els nens i nenes han portat joguines amb les quals ja no jugaven. A partir d’aquestes joguines, hem treballat els materials de què estan fetes, així com les diferents textures, hem practicat una mica d’escriptura, i inclús, ens han servit per fer una mica d’estadística. A tall de cloenda, l’associació cultural Salsa Jove de Taialà ha vingut a l’escola a recollir les joguines per fer-les arribar als infants, que a partir d’ara, les podran gaudir tant com ho han fet els nens i nenes de primer de l’escola; un bonic acte per despertar nous somriures.

Finalment, aprofitant les ganes de jugar dels nens i nenes i per fer un tancament divertit de què hem estat aprenent, hem fet una recollida dels residus reciclables que han anat generant les famílies i mestres a casa (ampolles, rotlles de paper, taps, oueres…) per elaborar les nostres pròpies joguines.

Us deixem aquí una selecció de fotografies, però en tenim moltes més! Seguiu aquest enllaç. Recordeu que només hi podeu accedir amb l’usuari de l’escola Pericot (xxx@escolapericot.cat)