CASTANYADA EN MÀNIGA CURTA

El passat 27 d’octubre vam celebrar el halloween i la castanyada amb unes temperatures inèdites per a l’època de l’any que som. Ja fa dies que hem entrat a la tardor però encara podem anar amb la roba d’estiu. Malgrat aquest contratemps, seguim celebrant les festes que toquen segons el calendari escolar.

Vam poder disfressar-nos de coses que fan por o de castanyers i castanyeres i ens ho vam passar molt bé. També vam ballar unes dances molt xules al pati de l’escola. Tant les disfresses com les danses van ser molt lluïdes.

Volem agrair la col·laboració dels pares i les mares que van preparar i repartir les castanyes. Ens van agradar molt!

En aquest enllaç podeu veure les fotos de 2n.