Celebrem la castanyada

Quina tardor més esbojarrada amb aquesta calor! Tot i això a l’escola continuem celebrant les nostres tradicions.

El passat 27 d’octubre a la tarda tota l’escola va fer la castanyada, cantant, ballant i menjant castanyes i els que volien vestits de castanyeres i castanyers. Vam interpretar danses tradicionals catalanes. Els infants d’infantil ens van ballar “En Joan Petit”, els de cicle inicial “El Patatuf”, els de cicle mitjà “L’indiot” i els grans de l’escola “L’hereu Riera”.

Finalment, tots junts vàrem ballar “La castanyera” del grup Katumpa, tot un èxit! Gràcies a les mares castanyeres que van repartir les castanyes i a l’AFA per la seva col·laboració.

Tots junts vam gaudir una tarda fantàstica. Junts fem el Pericot!