Sortides a l’entorn proper: el barri

Treballar per projectes és molt divertit. Sovint aprenem preguntant o escoltant! als pares i mares que es connecten, però a vegades hem de sortir de l’escola per entendre bé (i de primera mà)  el que voliem investigar.
Doncs això és el que hem fet: SORTIR a barri. El grup de 2nB volien aprendre més sobre els oficis i s’han passejat pel carrer amb els iPads per a capturar les imatges que necessitaven. Els de 2nA tenien un interès mediambiental i han sortit abillats amb unes ronyoneres d’investigadors per a mirar si hi havia indicis de contaminació als arbres. Els líquens que hi creixen ens ho poden dir.

SI voleu veure les fotografies, només heu de fer clic a una de les fotos o de 2nA o 2nB i accedireu a les carpetes del drive.