Projecte Videotutorials 4t

Benvolgudes famílies,

Us deixem amb un breu resum del projecte que hem estat treballant aquest primer trimestre sobre videotutorials. Cada grup de treball ha explicat com hem treballat i al final podreu veure algunes imatges i el sites amb els tutorials finals. Esperem que us agradi!

RECORDEU que podeu accedir als videotutorials des de la pàgina principal de la web de l’escola, on a la part esquerre hi ha un botó on posa VIDEOTUTORIALS (cal registre amb usuari @escolapericot.cat).

GRUP 1

Aquest inici de curs hem fet un projecte de videotutorials. Primerament, l’Anna, la practicant, va fer els grups i ens va dir que explicaríem el Jamboard. Llavors vam fer un guió que no ens va servir, ja que ens el vam deixar a casa, però sí que el varem estudiar. Després vam anar a fer el vídeo (que ens va costar molt) però ens va agradar com va quedar. Finalment, el vam editar, també vam avaluar els vídeos dels altres companys i els varem ensenyar als nens/es de 1r. Esperem que sigui útil pels nens/es de l’Escola Pericot.

Nel·la, Audrey i Said.

GRUP 2

Aquest trimestre hem treballat com fer videotutorials. Nosaltres vam fer el tutorial de “Com entrar el classroom”.

Primerament vam mirar diferents videotutorials per saber què havíem de fer. Després vam preparar el guió i vam practicar-lo molt. Quan el vam saber, vam anar a gravar-lo i el vam editar. Esperem que sigui molt útil.

Liam i David.

GRUP 3

Aquest trimestre hem treballat els videotutorials, un projecte per ajudar als nens i nenes de l’escola a treballar amb diferents eines digitals. Primerament vam mirar uns videotutorials per saber què faríem. Després ens vam posar amb grups de treball i a nosaltres ens va tocar fer un tutorial de com enregistrar un missatge de veu al classroom. A continuació vam preparar el guió i ens el vam estudiar.Quan ens el vam saber molt bé vam començar a gravar i editar el video. Esperem que us agradi el resultat final.

Hugo i Nasreddine.

GRUP 4

Hola som la Lia, en Chistian i l´Owen i us explicarem com hem treballat per fer uns videotutorials per 1r 2n 3r i 4t.

Primerament l’Anna, la practicant, ens va dir que hauríem de fer el Padlet.

Desprès va ensenyar un videotutorial que sortia ella explicant els videotutorials i ens va donar un paper on vam fer el guió per fer el nostre vídeo. Llavors vam començar a treballar i  més tard ens va donar un ordinador  i vam començar a  estudiar el Padlet i preparar-nos per gravar el  el videotutorial. Finalment vam mirar els de tots els companys, els vam avaluar amb una rúbrica i els vam penjar en un sites. Esperem que siguin molt útils.

GRUP 5

Hola, som l’Alba, la Irina i l’Arnau. Per fer aquest projecte vam mirar molts videos per saber com es grava i crea un videotutorial. Després vam respondre unes preguntes i quan vam acabar, vam començar a escriure. Seguidament quan ens van corregir i ens van dir que estava bé, ho van passar a net. Llavors vam estudiar-nos el guió i quan ja ens el sabíem de memòria, vam agafar l’ordinador i vam començar a gravar. Ens va costar molt aprendre’ns el guió  i no tenir vergonya davant de la càmera. Més tard quan vam acabar d’editar ja teniem el videotutorial fet. Esperem que us agradi!

GRUP 6

Primerament, l’Anna ens va posar per grups. Després ens va dir l’eina que treballaríem i ens va tocar el Pixlr x. Llavors ens vam posar a contestar unes preguntes per aprendre més coses sobre l’eina que ens havia tocat. Més tard vam començar a fer el guió. A continuació ens el vam dividir per parts. Seguidament vam començar a assajar-lo i després l’Anna ens va dir que havíem d’anar a gravar.

Finalment, després de diversos intents, al final vam aconseguir fer un bon tutorial.

Esperem que us serveixi!!

Adrià, Izan i Gil.

GRUP 7

Som l’Elba, la Sira i l’Ada i aquest trimestre hem estat treballant els videotutorials.  Primer de tot l’Anna ens va posar per grups, i ens va explicar l’eina que havíem de presentar, a nosaltres ens va tocar el Google Docs. A continuació  vam escriure el guió i ens el vam  repartir per parts. Després ens el vam aprendre i després vam començar a gravar. Finalment vam editar el video i vam avaluar els videotutorials dels altres grups. Esperem que us serveixin els videotutorials.

GRUP 8

Som la Lucía, la Nora i l’Ona de 4t B i hem fet un videotutorial pels nens i nenes de 1r,2n,3r i 4t. Primer de tot, l´Anna ens va dir els grups i ens va tocar preparar el Wepik. Seguidament ens vam posar a escriure el guió. Llavors, quan el teníem ben après, vam anar a gravar.

A continuació vam anar a editar-lo i més tard vam avaluar el nostre grup i el dels altres. Finalment ens agradaria dir que sembla molt fàcil, però  és bastant difícil fer-ho tot.

GRUP 9

Som en Dani, l’Adrián i en Nil. Aquest trimestre hem fet videotutorials i l’eina que ens va tocar va ser presentacions de Google. Primerament, l’Anna ens va ensenyar a fer videotutorials i vam respondre 9 preguntes per a després fer el guió. Després vam fer una presentació que dèiem tots els trucs i com posar una imatge i un text. Finalment, vam gravar el vídeo i el vam editar. L’últim dia vam avaluar tots els vídeos de tots els grups.

Imatges del projecte:

El resultat final el podeu veure a:

SITES amb els videotutorials