Sant Jordi 2016

Sant Jordi per J. Turu

Enguany hem celebrat Sant Jordi fent festa gran. Amb poemes i contes escrits pels alumnes i per segon any hem pogut sentir els discursos dels alumnes de cicle superior dins el Concurs d’Oratòria. En acabar la festa del matí hem tingut l’agradable notícia sobre 367 llibres que donaran vida als prestatges de la biblioteca fruit de la campanya de mecenatge portada a terme per l’AMPA de l’escola. En ella hi han participat diverses personalitats i entitats vinculades a Girona, com ara el Molt Honorable President de la Generalitat, Carles Puigdemont, l’Alcaldessa de Girona, Marta Madrenas, els Germans Roca, Fundació Princesa de Girona, escriptors, periodistes, grups de música, entre d’altres. A la tarda Els alumnes de 6è B ens han representat una versió ben original de la llegenda de Sant Jordi. Aquí us deixem el vídeo!