Informacions inici de curs. Setembre’20

Benvolgudes famílies,

En primer lloc esperem que estigueu bé de salut. Tot l’equip que formem el Pericot ja estem a punt  per iniciar el nou curs 20/21, un curs diferent i amb incerteses degut a la situació de la pandèmia que estem vivint. Hem estat treballant per adaptar-nos als protocols que ens ha donat la Generalitat, per tal d’oferir una entrada segura, prenent totes les mesures de prevenció i protecció  per tal de garantir la seguretat a tot l’alumnat, personal de l’escola i comunitat educativa. Aquest estiu ja us vam compartir un resum del pla d’obertura i avui en el Consell Escolar, s’ha presentat i aprovat el Pla definitiu que publiquem ara al web de l’escola.

Les reunions d’inici de curs finalment seran telemàticament, exceptuant les de P3,  mantenint els dies i horari  que es van compartir el juliol. S’enviarà un enllaç de connexió a totes les famílies. En aquestes reunions es donarà resposta a tots els dubtes que pugueu tenir.

Serà important que abans d’assistir a la reunió us hagiu llegit el Pla d’obertura que el dijous 3 de setembre ha estat penjat al web del centre i que trobareu als enllaços del final d’aquest article.

En els enllaços també hi trobareu el llistat de material escolar per als alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è.

Estem segurs que  entre tots i totes aconseguirem que el curs 20/21 sigui un gran curs tot i els reptes i dificultats que dia a dia ens vagin sorgint.  Entre totes i tots fem el PERICOT!