Jocs florals i oratòria!

Aquest any la diada de Sant Jordi ha caigut en un diumenge, però això no ha estat un impediment per celebrar-ho a l’escola. Així doncs, el divendres 21 d’abril va ser el dia que ho vam festejar al Pericot. Però, què vam fer?

A infantil, els nens i nenes van poder gaudir de la teatralització de la llegenda de Sant Jordi per part de les practicants de l’escola, tot un èxit! A la tarda la festa no es va aturar i es van fer uns tallers relacionats amb la diada: disfresses dels personatges, un circuit medieval, creació de castells amb sorra cinètica, minimón de sant Jordi…

A primària, en canvi, es va realitzar durant el matí el concurs d’oratòria, una activitat molt esperada pels infants i que es viu amb molt d’entusiasme. A la tarda, al pati de l’escola, ens vam reunir tots els alumnes de primària perquè hi havia l’entrega de premis dels jocs florals i del concurs d’oratòria. Les categories dels jocs florals eren: cal·ligrames, rodolins, prosa i poesia.

S’ha de dir que el jurat, per escollir els guanyadors/es i els/les finalistes de les produccions escrites, era format pels pares i mares del consell escolar. Moltes gràcies per col·laborar i la vostra feina!

Valorem molt positivament l’esforç dedicat tant a l’oratòria com a les produccions escrites. Moltes felicitats per la vostra feina i esperem que hàgiu gaudit d’una bona diada de Sant Jordi i Santa Jordina!

Cal·ligrames de primer Rodolins de segon Prosa de tercer
Prosa de quart Poesia de cinquè Poesia de sisè