Treballem amb un artista!

La Karyna, alumna de sisè, ens explica quina activitat han fet els nens i nenes a l’hora de visual i plàstica.

L’artista Francesc Pujol va fer un taller als alumnes de 6è.

El 6 de febrer de 2019, en Francesc Pujol, ens va fer un taller sobre pop up a l’escola Pericot, a l’hora de plàstica.
En primer lloc, en Francesc es va presentar i ens va ensenyar les seves obres. També, ens va explicar per quines marques feia dibuixos i per quins llibres treballava. Llavors, ens va explicar quin estil de dibuix li agrada treballar i, aquest, era una mena de dibuix 3D, conegut com a pop up.
A continuació, ens va ensenyar com fer aquest estil i ens va mostrar les tres opcions que hi havia: una de 180 graus, una altra de 90 graus i, la més fàcil, les solapes. Després, ens va donar l’oportunitat de provar de fer-ho i… ens vam posar a fer les nostres obres d’art.
Hi ha alguns companys/es que van fer castells, un fons marí,lletres i moltes coses més!!
L’activitat ens va agradar molt i va ser molt entretingut. Ens agradaria seguir treballant amb aquest estil!