Jornada de portes obertes a l’Ins Ermessenda de Girona

La complicitat per a l’excel·lència

Sota aquest lema l’Ins Nou de Girona obrirà les seves portes per a totes les famílies que hagin d’inscriure els seus fills a secundària el proper curs 2016-2017, el proper dia 5 de març de 10 a 14h. Hi haurà visites guiades cada 20 minuts a partir de les 10.00h. D’altra banda també hi haurà una sessió informativa adreçada als alumnes de sisè d’enguany que tindrà lloc el proper 26 de febrer. Durant la visita els alumnes coneixeran les instal·lacions i les línies de treball del centre.
Per a més informació [+]

Girona. Fotos de l'edifici Cartanyà del Bisbat. Situat a tocar de la plaça Països Catalans i de Lluís Pericot. Serà un institut de manera provisional.