Cursa per Europa

CURSA PER EUROPA, el joc d’Europa de l’Institut Ermessenda de Girona, creat i dissenyat per dues professores de l’institut.

Problemes a l’esprint

El passat 14 de febrer, alumnes de 1r i 2n d’ESO del nostre centre van participar en el concurs Problemes a l’Esprint del curs 2023-24 que organitza conjuntament la FEEMCAT, el CESIRE/CREAMAT del Departament d’Educació i la SCM amb el suport de la Fundació Privada CELLEX.… Llegeix més»

PORTES OBERTES A LA UdG

Els alumnes de 2n de batxillerat van participar el divendres 16 de febrer en la jornada de portes obertes de la Universitat de Girona. Al llarg del matí es van oferir, en diferents punts del campus, xerrades informatives sobre els graus que s’imparteixen a… Llegeix més»