Celebrem la castanyada
Quina tardor més esbojarrada amb aquesta calor! Tot i això a l’escola continuem celebrant les nostres tradicions. El passat 27 d’octubre a la tarda tota l’escola va fer la castanyada, cantant, ballant i menjant castanyes i els que volien vestits de castanyeres i castanyers. Vam interpretar danses tradicionals catalanes. Els infants d’infantil ens van […]
Celebrem la castanyada Llegeix més »












