A I5 ens hem iniciat amb l’Assemblea!

Aquest curs I5 ens hem iniciat a fer l’Assemblea, on parlem i fem propostes de situacions diverses que ens trobem en la convivència del dia a dia a l’escola i que volem millorar. A cada sessió d’Assemblea, hi ha un infant que fa de moderador i un altre de secretari. El moderador dóna la paraula als infants que volen participar, i el secretari recull i enganxa les propostes i millores en un taulell que tenim a l’aula. Després escrivim els acords en una llibreta. Durant el curs, els delegats (alumnes voluntaris escollits per sorteig) es reuniran vàries vegades amb els altres delegats dels altres cursos en una Assemblea general.

Ens agrada molt reunir-nos i sobretot tenir el micròfon per parlar!