“La Cabanya”, la nova aula de l’escola

L’escola Pericot incorpora aquest curs 2018-2019 un suport intensiu per a l’educació inclusiva. Cada persona és única i irrepetible i, per tant, el fet d’educar comporta, per una banda, reconèixer que la diversitat és l’essència mateixa de la societat i, per l’altra, conèixer i comprendre les característiques, potencialitats i necessitats diverses dels alumnes. Per atendre aquesta diversitat cal impregnar amb aquesta idea la cultura de centre i proveir-lo dels suports personals, organitzatius, metodològics, materials i tecnològics adequats que assegurin la presència, la participació, l’aprenentatge i el progrés de tots i cadascun dels alumnes.… Llegeix més»

Eleccions al Consell escolar 2018

Aquí trobareu tota la informació sobre el procés d’eleccions al consell escolar.

Calendari, dates clau:

• Inici del procés 5 de novembre de 2018.
  • Constitució de les meses electorals abans del 14 de novembre de 2018.
  • Presentació de candidatures fins 16 de novembre de 2018.
  • Votacions sector pares divendres 30 de… Llegeix més»