1a trobada a Katerini

Durant l’última setmana de novembre, 4 mestres de l’escola, vam anar a Grècia a visitar l’escola municipal 19th de Katerini, per treballar el projecte Erasmus+ que hem iniciat aquest curs, Modern Odysseus in the arms of Europe.

Aquesta va ser la primera trobada del projecte, on es va presentar el programa, els objectius i les tasques a fer. A més vam realitzar un intercanvi pedagògic molt interessant amb els altres mestres que en formen part. Algunes de les activitats que vam realitzar van ser un seminari per crear contes basant-se en l’educació emocional i textos de Gardner, activitats inclusives per respectar la diversitat que trobem en la societat actual i dins les aules, tallers per tal de treballar l’empatia i l’escriptura creativa amb els alumnes a partir d’activitats de dramatització i expressió corporal, activitats per comparar l’Odissea moderna que viuen els refugiats actualment, seminari sobre l’època blava de Picasso comparant amb l’època actual que vivim a Europa, visites a escoles adreçades a immigrants i refugiats… Va ser una trobada molt interessant i inspiradora per treballar la tolerància i l’empatia.