FEM PROJECTES!

Aquest curs a l’Escola Pericot ens hem iniciat en la utilització, de manera generalitzada, en la metodologia ABP “Aprenentatge Basat en Projectes”. En aquest primer trimestre hi hem dedicat dues tardes setmanals. En aquestes sessions els alumnes han desenvolupat un projecte amb l’ajuda d’un/a mestre/a que els ha guiat en el seu procés. Ha estat un treball en equip molt enriquidor en el qual s’han barrejat alumnes de diferents classes i edats; un treball col·laboratiu en el qual cada alumne/a ha pogut aportar segons el seu nivell. S’han barrejat els grups de 1r, 2n i 3r, i els de 4t, 5è i 6è.

Els projectes que s’han dut a terme són els següents:

PRIMER CICLE:

• Els artilugis voladors d’en Leo (i els nostres)
  • Portanoves acollidors.
  • Fem paper reciclat.
  • Construcció d’instruments musicals.
  • Fem entrevistes (croma key).
  • Les llegendes de Girona.
  • Nutrició i salut. La fruita.
  • La fotografia.
  • Rehabilitem el tipi del pati.
SEGON CICLE:

• Redissenyem el pati.
  • Fem de cuiners.
  • Who is who.
  • Lletres o nombres.
  • Elaborem fotonovel·les.
  • Fem teatre!
  • Passaparaula
  • Theatre in English
Perquè us feu una idea d’aquesta experiència, us deixem unes quantes fotos de cada projecte que poden servir de motivació per parlar-ne a casa amb els vostres fills/es. Esperem que tingueu un bon debat!