Comunicat

Benvolgudes famílies,

Davant la situació de pandèmia que estem vivint ens agradaria recordar-vos que cal ser molt prudents i seguir estrictament les normes que s’estableixen des del Departament de Salut.

A l’escola hem pogut comprovar que, a les sortides dels alumnes, hi sol haver acumulació de persones a les portes. Agrairíem que respecteu les distàncies i feu sempre ús de la mascareta.

Volem aprofitar per demanar-vos , si us plau, que si us trobeu en la situació d’un familiar o contacte proper positiu o sospitós (perquè presenta símptomes) no porteu el vostre fill/a a l’escola fins que no s’hagi assegurat que és negatiu. Hem de minimitzar els riscos per tal d’aconseguir mantenir l’escola oberta, ja que aquesta és la principal voluntat de tot el claustre.

En el cas dels grups confinats, la direcció de l’escola ha decidit que les famílies que ho creguin convenient poden deixar la resta de germans a casa per precaució. En aquests casos, hi hauria un contacte directe amb el tutor per mitjà del correu electrònic.

Per altra banda, us volem informar que en el cas de confinament de grups qui pren totes les decisions i gestiona la realització de les proves PCR és el Departament de Salut. Des de l’escola ens limitem a seguir les indicacions que ens arriben des de l’esmentat Departament.

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.

Salutacions.

Equip Directiu