Sortida a Vilanova i la Geltrú
Bona tarda famílies! Avui Cicle Mitjà i Superior hem anat a la platja de Vilanova i la Geltrú a passar tot el dia. Ha fet un dia increïble per banyar-nos i jugar fins l’hora de dinar. Ens ho hem passat genial!
Sortida a Vilanova i la Geltrú Llegeix més »






