Els nostres residus
Hola famílies, Aquesta setmana ens ha visitat la deixalleria mòbil per poder conscienciar als nens i nenes de segon de la importància de reciclar bé, cada cosa al seu lloc…Només tenim un planeta!
Els nostres residus Llegeix més »
Hola famílies, Aquesta setmana ens ha visitat la deixalleria mòbil per poder conscienciar als nens i nenes de segon de la importància de reciclar bé, cada cosa al seu lloc…Només tenim un planeta!
Els nostres residus Llegeix més »
Dilluns, gràcies a un amic bomber del mestre de quart, va venir un grup de bombers/a al barri del Xup. L’alumnat de cicle mitjà i superior va tenir l’oportunitat de saber i observar com són els equipaments que han de portar en cada situació, quines són les tasques que realitzen i que hi ha a
Camió de bombers Llegeix més »
En el taller del projecte Lotus vam treballar les emocions i els sentiments mitjançant unes activitats enfocades a utilitzar la reflexió, l’autocontrol i la comprensió com a estratègies de gestió emocional.
Taller projecte Lotus Llegeix més »
Un altre taller que hem dut a terme aquesta setmana anava enfocat sobre bullying. En aquest, la classe de cinquè, va realitzar una activitat en la qual havien d’interpretar diferents rols en diferents situacions discriminatòries o abusives per tal de reflexionar sobre què afavoreix l’assetjament i com el poden evitar.
Avui en Xus, un mestre de l’escola que li agrada molt la cultura japonesa, ens ha explicat 4 coses sobre el Japó. A l’escola del Xup, cada dia hi ha sorpreses i aprenentatges de tots els colors!!
Relat amb estil japonès Llegeix més »
Aquests dies a teixit d’aula estem treballant els músculs. Al nostre passadís vam fer una competició de quàdriceps, fent la postura de l’esquiador. Els guanyadors han estat la Farah i la Fàtima!!
Sistema muscular Llegeix més »
Continuem treballant les taules de forma manipulativa per després poder passar a l’abstracte. Treballem per parelles per construir diverses taules amb material i després individualment fem el quadernet. Recordeu que és important que a casa aneu repassant les taules que hem treballat a l’aula per anar-les aprenent de memòria!
Taules de multiplicar Llegeix més »
Aquesta setmana ha estat molt curta! Vam començar dilluns i avui ja acabem 🙂 A 6è ens estem preparant per a les competències bàsiques, i fa unes setmanes (que …) fent força “simulacres” de les proves. Ja n’estem farts! Per sort, avui és un dia especial i hem anat d’excursió pels voltants de l’escola a
La recollida de residus de l’entorn del barri del Xup, ha sigut tot un èxit.👏🏻 Entre tots/es hem recollit uns 247 kg de residus que posteriorment, els hem classificat i llençat al seu lloc corresponent.
RECOLLIDA RESIDUS PER L’ENTORN Llegeix més »
Aquest matí hem anat amb la resta de companys i companyes a netejar l’entorn de l’escola. Entre tots, hem recollit 270 kg de brutícia entre restes de runa, metalls, envasos i rebuig. Els nens s’ho han passat molt bé i ha servit per conscienciar de què si volem, podem fer un món millor.
Netegem l’entorn Llegeix més »