SETMANA DE LA SALUT!
Hola, famílies! Hem donat la benvinguda al 3r trimestre amb la Setmana de la Salut. Les activitats que hem dut a terme són les següents: DIMARTS: Vam realitzar una Jornada Multiesportiva al pati amb tots els nens i nenes d’educació primària. DIMECRES: Vam estar parlant sobre com fer un bon esmorzar, vam aprendre quins aliments […]
SETMANA DE LA SALUT! Llegeix més »





