SORTIDA A L’AQUÀRIUM DE BARCELONA!
Hola famílies! Com bé sabeu, el dilluns vam anar a l’Aquàrium de Barcelona. Vam fer una visita guiada i el taller “Mira, un peix!”. Al llarg de la visita vam veure diferents peixos i vam aprendre moltes coses interessants com, per exemple, com distingir els peixos del Mar Mediterrani dels del Mar Tropical, com distingir […]
SORTIDA A L’AQUÀRIUM DE BARCELONA! Llegeix més »





