Assaig de teatre
Hola famílies, Estem assajant molt l’obra de teatre i cada vegada ho fem millor! El dia 21 d’abril s’apropa… Aviat podreu gaudir del clip promocional de l’obra.
Assaig de teatre Llegeix més »
Hola famílies, Estem assajant molt l’obra de teatre i cada vegada ho fem millor! El dia 21 d’abril s’apropa… Aviat podreu gaudir del clip promocional de l’obra.
Assaig de teatre Llegeix més »
Aquesta setmana a l’escola hem commemorat el dia de la dona! La setmana passada ja vam estar treballant per poder fer un mural al barri, i aquesta setmana finalment l’hem pogut pintar el mural que s’ha fet en una de les parets del barri del Xup. Els nens i nenes de 5è i 6è l’han
8 M (Dia de la Dona 2023) Llegeix més »
Per celebrar el dia de la dona hem pintat un mural al barri! Els nens i nenes de 5è i 6è l’han dissenyat amb l’ajuda de dues noies de la Sala d’artistes de l’Ateneu Popular la Sèquia. Avui hem passat tots els nens i nenes de l’escola per pintar-lo!
Amb motiu del dia de la dona treballadora els/les alumnes de l’escola han participat en la creació i pintada del mural que s’ha fet en una de les parets del barri del Xup.
Dia de la dona treballadora Llegeix més »
Aquesta setmana hem commemorat el dia de la dona! La setmana passada ja vam estar treballant per poder fer un mural al barri, i aquesta setmana finalment l’hem pogut pintar. Aquí teniu algunes fotos, ja us l’ensenyarem acabat 🙂 A més, estem acabant ja el projecte del Bosc del Suanya, i aviat us el podrem
Setmana de la dona Llegeix més »
Ahir, gràcies a la Casa per la Solidaritat i la Pau Flors Sirera, vàrem tenir el plaer de comptar de nou amb l’Alba, i fer una activitat sobre la resolució de conflictes. I a la tarda… un taller en el qual vam practicar esgrima. 🤺🤺
Activitats varies Llegeix més »
Avui ens han fet una xerrada uns agents cívics de l’Ajuntament de Manresa. Ells i elles vetllen pel bon funcionament del civisme dels ciutadans de la ciutat.
Xerrada agents cívics Llegeix més »
Aquests matí hem fet un parell d’experiments relacionats amb el projecte i després del pati ens ha visitat la Carmen Doctora en física i amb molts coneixements del tema, ens ha volgut acompanyar per ajudar a respondre la multitud de preguntes i inquietuds que teníem sobre l’Univers, les galàxies, el sistema solar🪐, el sol, la
Visita projecte “Univers” Llegeix més »
Hola famílies! Com ha anat la setmana? Nosaltres aquesta setmana hem fet moltes coses especials! Per començar, estem preparant un mural que pintarem al barri per commemorar el dia de la Dona. Hem fet el disseny i la setmana que ve l’anirem a fer ja al carrer! El dia de la dona és el dia
Com ha anat la setmana? Llegeix més »
Bona tarda famílies, Aquesta setmana us hem de donar una molt bona notícia, ja tenim els pollets amb nosaltres!! De moment han nascut dos, un groc i un negre, el Zipi i el Zape. Estem molt contents i emocionats amb els nous membres de la classe. Encara sembla que en falta un, que ja pica
JA TENIM POLLETS🎉 Llegeix més »