Jornada Portes Obertes Escola 2/4/22

Espiells. 2/4/22

L’escola ha realitzat de manera presencial aquest dissabte 2 d’abril 2022, la seva jornada de Portes Obertes informativa, per tal d’informar a totes les famílies interessades  sobre els cicles formatius que s’imparteixen en el curs 22-23.

Després de dos anys de pandèmia, on aquesta jornada es va dur a terme a través de la plataforma zoom, l’escola ha realitzat xerrades informatives i visites a les principals instal.lacions del centre. Per assistir-hi, els interessats s’havien d’inscriure prèviament a través d’un formulari de contacte.

A diferència dels anys pre pandèmics, aquest any no s’ha pogut comptar amb la presència dels alumnes en l’escola per motius de seguretat, però s’ha deixat mostra del seu treball i activitats en una exposició creada especialment per l’ocasió.

L’escola ha posat  les presentacions dels cicles a disposició de totes les famílies en la seva web .