Tallers ESO- Visita escola institut Jacint Verdaguer 3/11/23

Espiells, 3/11/23

El divendres 3 de novembre de 2023, l’escola d’Espiells va acollir la visita  de prop de 50  alumnes de 4art d’ESO de  l’Escola Institut Jacint Verdaguer.

Els alumnes van gaudir d’una sessió explicativa del cicle formatiu de grau mig d’olis i vins, visita a les instal·lacions i per primer cop, de la realització de tres tallers formatius.

L’objectiu de l’escola d’Espiells és apropar a alumnes d’altres escoles i cicles al  món vitícola i oleícola, fent-los participar d’activitats motivadores, lúdiques i  pedagògiques dins del marc de les instal·lacions del centre.

L’experiència va ser valorada molt positivament tant pels docents com alumnes.

Per veure més imatges d’aquesta jornada, feu clic al següent enllaç.