L’escola d’Espiells obre les seves portes aquest abril 2024

Escola Espiells, Dissabte 13 abril 2024

• Éxit rotund a la Jornada de Portes Obertes de l’Escola de Vitivinicultura d’Espiells

Espiells, 15 d’abril de 2024 – L’Escola de Vitivinicultura d’Espiells ha realitzat les seves portes obertes per donar a conèixer la seva oferta formativa pel curs 24-25 en diferents xerrades (tant per les famílies interessades en grau mig, com de grau superior), en una jornada memorable que ha congregat a destacats membres de la comunitat local i del sector vitivinícola català.

La jornada, va comptar aquest any  amb la participació del senyor Pere Vernet, alcalde de la localitat, la senyora Laia Albiol, regidora d’Educació, i el senyor Pere Campos, President de l’Associació d’Enòlegs de Catalunya, tots ells mostrant el seu suport a aquesta iniciativa educativa.

Els assistents van tenir l’oportunitat d’explorar les instal·lacions de l’escola mitjançant una ruta guiada pels alumnes, on van rebre explicacions detallades sobre els cicles formatius i les activitats que s’hi desenvolupen. A més, van tenir l’oportunitat de degustar una àmplia gamma de productes elaborats pels alumnes de l’escola.

Una exposició de productes, ubicada en una sala de l’escola, va permetre als visitants conèixer de prop les pràctiques, visites tècniques i productes realitzades pels alumnes. A més, es va realitzar un refrigeri a l’aire lliure, on com cada any, va ser motiu de  retrobada d’exalumnes, que van compartir anècdotes i experiències, reforçant els lligams entre generacions d’estudiants de l’Escola de Vitivinicultura d’Espiells i destacant la seva contribució al sector.

Per veure imatges de la jornada, feu clic a la imatge següent: