La xarxa social Tik tok arriba a l’escola d’Espiells!

Espiells, octubre 2022

El CF Grau Superior de màrqueting i publicitat serà l’encarregat de elaborar contingut audiovisual de manera periòdica al llarg del curs i difondre’l mitjançant la xarxa social Tik Tok.

Aquesta és un pràctica supervisada pel professorat del cicle, que té per objectiu pedagògic la formació de l’alumnat en eines de comunicació que connecten amb un target  jove.

La idea és potenciar la creativitat dels alumnes creant i compartint vídeos curts que donin peu a la promoció i difusió de les activitats de l’escola

Feu clic a la imatge de Tik Tok  per descobrir els vídeos  fets pels alumnes