Espiells participa en l’espaiciència del Saló de l’Ensenyament 2024

Barcelona, 14.03.24

L’escola d’Espiells ha participat aquest dijous passat per primer cop en l’edició del Saló de l’Ensenyament de Barcelona, de la mà de la Fundació Catalana per a la recerca i la innovació .

Ubicada en l’stand de l’Espaiciència,  professors i professores de l’escola ha dut a terme un taller sensorial, basat en un joc de preguntes anomenat “Spin Olive”, on futurs estudiants han gaudit de l’experiència de convertir-se en panelistes de tast, a l’igual que els professionals del sector.

L’escola està molt agraïda a la FCRI per haver-li deixar conscienciar sobre la importància del món oleícola dins del Saló de referència sobre la orientació professional a Catalunya.

Veure més informació en aquest enllaç