Els alumnes de 1r curs de CFGMig d’olis i vins, protagonistes de la collita d’olives a l’escola (setmana 6-10 /11/23)

Espiells 7/11/23

Els alumnes de 1r del CFGM d’olis i vins , realitzen al llarg de la setmana del 6 al 10 de novembre, la collita de les olives de la finca  l’escola.

En concret, les olives de la plantació de la finca de l’escola, són de les varietats arbequina, picual, blanqueta i arbossana.

La pràctica inclou la recollida d’olives, la posterior realització del procés productiu que inclou els processos d’extracció de l’ oli al molí de que disposa l’ escola, mòlta, batut, centrifugació  i   culminarà en l’elaboració definitiva dels olis monovarietals  de l’escola.

Per veure més imatges, feu clic en el següent enllaç.