Vols saber més coses de l’Escola Agrària d’Espiells? Pots llegir el reportatge que han fet des de Ruralcat.

Verema a l'EA d'Espiells

Al bell mig del Penedès, l’escola Mercè Rossell i Domènech, més coneguda com a l’Escola d’Espiells, en referència al barri de Sant Sadurní d’Anoia on es troba ubicat, és la més gran i de més llarga trajectòria en formació especialitzada en viticultura i enologia de Catalunya.

També ofereix formació en màrqueting i publicitat específicament per les empreses vitivinícoles, amb qui manté un estret lligam.

Llegeix l’article publicat a Ruralcat     aquí

Escola Espiells:  Més de 30 anys formant persones i promocionant professionals