Informació Pla comunicació ambiental de l’escola d’Espiells

L’Escola  Agrària de viticultura i enologia Mercè Rossell i Domènech té implantat un Sistema de Gestió Integrat que, entre d’altres, incorpora el sistema de gestió ambiental segons la norma de referència EN ISO 14001.

Per tal de donar compliment als requeriments legals i als establerts per l’esmentada norma, L’Escola  Agrària de viticultura i enologia comuniquem a les empreses proveïdores quins són els requisits de gestió ambiental que són d’aplicació com a proveïdor, en la prestació dels serveis de manteniment contractats:

1. Minimitzar la generació de residus en el desenvolupament del servei de
    2. Separar els residus segons la seva naturalesa i dipositar-los en contenidors
    3. Retirar del centre els residus generats en el desenvolupament del servei de manteniment i gestionar-los correctament mitjançant gestors autoritzats.
    4. Si durant el desenvolupament del servei de manteniment es preveu generar algun residu perillós, cal comunicar-ho prèviament del centre.
    5. En el cas de no poder assumir la gestió dels residus generats, cal comunicar-ho prèviament a les persones responsables del SGI del centre.
    6. No realitzar abocaments incontrolats de residus en arquetes o desguassos.
    7. Si durant el  desenvolupament  del  servei  de manteniment s’utilitzen productes químics, aquests han d’estar adequadament etiquetats amb la identificació del producte i el risc químic associat (segons el reglament, CE, 1272/2008 CLP).
    8. Minimitzar, en la mesura del possible, I ‘emissió de sorolls i olors.
    9. Realitzar un consum responsable de recursos (energia, aigua, paper, etc.) durant el desenvolupament del servei de manteniment.
    10. Si durant el desenvolupament del servei de manteniment es detecta qualsevol situació de risc o d’emergència ambiental, cal comunicar-ho immediatament les persones responsables del SGI o de la direcció del centre.

L’empresa proveïdora es compromet a divulgar el contingut d’aquesta comunicació a tot el seu personal treballador que desenvolupi serveis a I’ Escola  Agrària de viticultura i enologia, per tal que es garanteixi el  compliment  dels requisits mínims de gestió ambiental en el treballs especificats.