El món agrari en lluita contra la COVID-19. Bosses solidàries, Marató TV-3 2020

Les Escoles Agràries han creat unes bosses solidàries amb el lema “El món agrari en lluita contra la COVID-19″.

Tots els diners recollits en la venda d’aquest article aniran destinats a La Marató de TV3 2020, dedicada a la recerca i investigació contra el coronavirus.

Les bosses es poden comprar a les catorze Escoles Agràries de Catalunya i a     www.favescomptades.cat.

Al comprar la bossa podeu omplir una butlleta per entrar a un concurs d’un lot de productes de les escoles agràries valorat en 180€ – 200€, composat per, entre d’altres:

El sorteig es farà al febrer.

Consulta les Bases legals del concurs fent clic a la imatge següent:

Escola Espiells:  Més de 30 anys formant persones i promocionant professionals