Escola Sostenible

Des de l’escola treballem per tal que els nostres alumnes esdevinguin persones responsables i compromeses amb el medi ambient i vetllem per millorar  les condicions de sostenibilitat de l’edifici i del seu l’entorn.

Formar part de la xarxa municipal Escoles més sostenibles ens ajuda a aconseguir-ho i amb ells renovem aquest compromís de manera triennal a través d’un projecte que persegueix fites com el control de residus, l’optimització de l’hort, el control del consum energètic i aquest any també la lluita contra la contaminació acústica.

Ens trobem ara en la redacció del nou projecte 2020-2023 i volem saber quines són les vostres inquietuds i propostes, és per això que us convidem a omplir aquest formulari.

Us animem a visitar la pàgina de l‘Ajuntament de barcelona.

Projecte de Sostenibilitat Sssplau