Educació Emocional i Mindfulness

El Mindfulness és una eina que ajuda l’infant a estar present, a fer-lo conscient de l’emoció que viu en el moment i l’ajuda a reconèixer-la, gestionar-la, sense deixar que aquesta el domini. És una tècnica de concentració plena en una activitat i impedir així, l’entrada d’altres pensaments i preocupacions. Consisteix, doncs, de gaudir de les experiències.

El resultat d’aquest treball és la reducció de l’ansietat, l’estrès i, per tant, una millora de qualitat de vida i funcionament físic.

Podeu consultar el projecte d’implementació de Mindfulness aprofundint en l’educació emocional de l’escola:

Tanmateix, aquí podreu llegir el butlletí de notícies d’escoles+sostenibles de l’Ajuntament de Barcelona.