LECTURA EN VEU ALTA

Hola famílies de 3r,

El dimarts passat dia 5 de març, els nens i les nenes vam poder gaudir d’una estona de conta contes a la biblioteca de l’escola.

L’Assumpta Mercader ens va explicar diferents contes de Pere Calders que ens van agradar molt. Va ser una estona molt profitosa i enriquidora per conèixer més a aquest autor i on també vam poder participar en els diferents contes, tant parlant com sortint a ajudar l’Assumpta a narrar els contes.

Va ser una experiència divertida, on vam gaudir de la llengua catalana i de la seva cultura!

Per veure algunes de les fotografies que vam fer durant l’activitat les podeu veure entrant al Drive amb el correu de l’escola de l’alumnat.