LA ROBÒTICA A I5

Hem viscut un matí genial al Casal Infantil de Fort Pienc. Ciència, joc simbòlic, moviment i socialització, totes aquestes necessitats han estat cobertes al mateix espai.

Els nostres infants s’han endinsat al món de la programació jugant amb els bee-bots, una mena d’abelles a les quals havien de dissenyar un recorregut al tauler per tal que anessin fent diferents funcions. Sembla fàcil, però no ho és tant, requereix concentració, anticipació i lògica. Tants condicionants només es poden donar en petit grup, per això els equips de treball eren de 5, 6 o 7 alumnes. I mentrestant, què feia la resta del grup? Ho veureu   CLICANT A L’ENLLAÇ .

Mmmmmm, com ens agrada trencar la rutina escolar amb sortides així de maques.