FEM LA MONA DE PASQUA!

Hola famílies de 3r!

Com sabeu el divendres passat tota l’escola va fer una mica de festa per tancar el trimestre i per les dates que són vam elaborar diferents mones de Pasqua.

Durant la primera hora del matí per grups vam decidir com la volíem fer i la decoració que portaria i seguidament les vam elaborar. En total vam fer 3 mones amb xocolata, melmelada, lacasitos, plomes, etc. que després a la tarda, vau poder tastar.

Va ser un dia molt divertit on vam fer de petits cuiners/es i on vam poder compartir amb les famílies les mones fetes, segur que us van agradar mooooolt, van quedar molt bones!

Per veure les fotografies recordeu que heu d’accedir al Drive de l’escola on estan les imatges amb el mail corporatiu de l’escola de l’alumnat.