CAN COLL – APROXIMACIÓ A LA FAUNA!

Hola famílies!

Com sabeu avui dimecres dia 3 d’abril els nens i nenes de 3r hem estat a Can Coll per fer una activitat anomenada Aproximació a la fauna. Allà hem estat observant i descobrint diferents animalons, us preguntareu… Com ho hem fet? A partir d’unes fitxes on analitzàvem el tipus de petjades, aliments que havien menjat, les furgades, els excrements… entre altres pistes que trobàvem per l’entorn.

A més a més, hem analitzat concretament els animals invertebrats, on hem capturat alguns per fer-ne una observació, fer-ne el dibuix i fer un petit estudi dels animals trobats.

Després de dinar també hem tingut una estona de joc, on hem estat gaudint del bosc i la natura. Hem après moltes coses noves dels animals i l’entorn i ens ho hem passat d’allò més bé!

Per veure fotografies de la sortida haureu d’entrar al Drive amb el correu de l’escola de l’alumnat.