Sorteig entrades sisè

Hola Família del RODO!

Com ja sabeu, després de Nadal, l’alumnat de sisè va vendre paperetes per fer un sorteig de dues entrades per anar a veure el futbol femení (continuant amb el projecte d’enguany dels RODOESPORTS.

Aquí teniu a la guanyadora del sorteig de les entrades BARÇA- UD TENERIFE femení que es disputava avui a l’estadi JOHAN CRUYFF.

Recordo que aquests sortejos són per treure diners per subvencionar les estades pedagògiques de final de curs!  Us animem a participar a les següents activitats!

500K Visites!!!

500.000 visitants a la web de l’Escola Merce Rodoreda Barcelona

l’Escola Merce Rodoreda Barcelona
500.000 visitants! Gràcies per formar part de la nostra comunitat
500.000 visitants a la nostra pàgina web!
Una fita que ens omple d’orgull i satisfacció.
Oportunitat per a agrair a la nostra comunitat.
Bona tarda a… Llegeix més»

Les estones de menjador

Bon dia famílies!
Durant l’estona de menjador, els i les alumnes de l’escola realitzen diferents activitats.
Dins de la carpeta de Drive, entrant des del correu dels vostres infants trobareu el recull d’imatges d’aquests mesos!

Biblioteca Oberta en horari de Patis oberts per a tots els alumnes del barri de la Prosperitat – Escola Mercè Rodoreda

La Biblioteca del Mercè Rodoreda obre les portes a l’alumnat del barri tots els dissabtes entre 11 a 14 hores en horari de Patis Oberts.
Es tracta d’una biblioteca oberta dintre d’un centre escolar oberta a tot el barri. Actualment està funcionant molt bé,  pensem que… Llegeix més»