AVANCEM

A l’inici del curs 2019-2020, ens vam embarcar en un projecte anomenat AVANCEM, per treballar el tractament integral de les llengües. Durant els últims 3 cursos hem rebut una formació  específica per part del Departament d’Educació.

Ara que mirem enrere, podem dir que, tot i haver estat tres cursos molt atípics, hem tingut l’oportunitat d’aprendre molt. Hem gaudit coordinant-nos entre docents, hem millorat el treball de les llengües i sobretot, ens hem enriquit amb  l’aprenentatge compartit entre alumnat i docents.

Al llarg del projecte s’han elaborat unes unitats didàctiques (PCIs) on es treballen les tres llengües de manera transversal. A continuació us deixem els enllaços del PCIs que hem elaborat amb molta il·lusió.

Equip docent AVANCEM

Seguim la pista de l’artista!

Coneixem el nostre barri

Benvinguts a la nostra escola

Cant a la NASA i a la ESA

10 idees per créixer bé